Poglobljeno o Osnovnih sredstvih, drobnem inventarju in inventuri v programu Saop
Pravne osebe, samostojni podjetniki, zavodi in druge institucije so dolžne uskladiti podatke, zapisane v poslovnih knjigah, z dejanskimi stanjem, ki se ugotavlja s popisom sredstev in obveznosti do virov sredstev. Redni letni popis se izvrši enkrat letno.
Za uporabnike programa Saop smo v oktobru izvajali serijo webinarjev (v več sklopih), na katerih smo predstavili delo z osnovnimi sredstvi, drobnim inventarjem, predvsem pa inventuro osnovnih sredstev. Za vse, ki se seminarjev niste uspeli udeležiti, sedaj omogočamo naročilo posnetkov. Vsebina posnetkov vam bo olajšala izvedbo inventure ter delo z osnovnimi sredstvi, predstavljeni so postopki za hitro in natančno izvedbo inventure, kdaj je najbolj priporočljivo narediti arhiv podatkov ter kako ukrepati v primeru napak.
Vsebina posnetkov:
- sklop: Od vnosa do obračuna osnovnih sredstev
- sklop: Kako si olajšati delo z osnovnimi sredstvi?
- sklop: Inventura v osnovnih sredstvih (ročna in s terminali)