MENU Zapri

Pomladna konferenca
za javni sektor

21. marca 2025 v Žalcu

Spoštovane računovodje, kadroviki in poslovni sekretarji v javnih zavodih.

Po oddaji letnih bilanc vas vabimo, da se nam 21. marca v Žalcu (Hotel A) pridružite na že tradicionalni Pomladni konferenci za javni sektor. Dogodek je odlična priložnost za pridobitev ključnih informacij o aktualnih zakonodajnih spremembah, novostih v programu Saop ter praktičnih nasvetov, ki vam bodo olajšali vsakodnevno delo.

Zavedamo se, da ste bili v začetku leta soočeni z izjemnimi izzivi – poleg rednih računovodskih obveznosti ste morali krmariti tudi skozi zahtevno plačno reformo. Prav zato bo letošnja konferenca več kot le vir strokovnega znanja. Želimo, da postane tudi prostor za izmenjavo izkušenj, strnitev vtisov in odlično izhodišče za spopadanje z izzivi, ki prihajajo.

Vzemite si dan zase – obogatite svoje znanje, posvetujte se z našimi svetovalci, poiščite odgovore na aktualna vprašanja in se povežite s kolegi iz stroke v sproščenem okolju. Veselimo se srečanja z vami.

Po oddaji letnih bilanc vas vabimo, da se nam 21. marca v Žalcu (Hotel A) pridružite na že tradicionalni Pomladni konferenci za javni sektor. Dogodek je odlična priložnost za pridobitev ključnih informacij o aktualnih zakonodajnih spremembah, novostih v programu Saop ter praktičnih nasvetov, ki vam bodo olajšali vsakodnevno delo.

Zavedamo se, da ste bili v začetku leta soočeni z izjemnimi izzivi – poleg rednih računovodskih obveznosti ste morali krmariti tudi skozi zahtevno plačno reformo. Prav zato bo letošnja konferenca več kot le vir strokovnega znanja. Želimo, da postane tudi prostor za izmenjavo izkušenj, strnitev vtisov in odlično izhodišče za spopadanje z izzivi, ki prihajajo.

Vzemite si dan zase – obogatite svoje znanje, posvetujte se z našimi svetovalci, poiščite odgovore na aktualna vprašanja in se povežite s kolegi iz stroke v sproščenem okolju. Veselimo se srečanja z vami.

Aktualna vsebina in pester program

Na Pomladni konferenci bomo obravnavali številne aktualne tematike:

  • Določitev plače ob zaposlitvi in sklenitvi pogodbe o zaposlitvi za drugo DM
  • Napredovanje v plačni razred
  • Knjiženje zahtevnejših poslovnih dogodkov v javnih zavodih
  • Javno naročanje: naročila male vrednosti in neposredna naročila – kako zagotoviti zakonitost in učinkovitost?
  • Potni nalogi (dileme iz prakse)
  • Nasveti za Saop uporabnike (Obračun plač, Kadrovska evidenca, Dvostavno knjigovodstvo itd.)

Poleg Saop strokovnjakov bodo z nami Štefka Korade Purg, Nina Scortegagna Kavčnik, Fenja Borštnar in Maja Prebil.

Tudi tokrat pripravljamo pester spremljevalni program, povezan z znamenitostmi lokalnega okolja. Po predavanjih si bomo ogledali Hmeljarski muzej, kjer boste spoznali bogato zgodovino hmeljarstva v Sloveniji, dogodek pa zaokrožili s prijetnim druženjem in degustacijo.

Na Pomladni konferenci bomo obravnavali številne aktualne tematike:

  • Določitev plače ob zaposlitvi in sklenitvi pogodbe o zaposlitvi za drugo DM
  • Napredovanje v plačni razred
  • Knjiženje zahtevnejših poslovnih dogodkov v javnih zavodih
  • Javno naročanje: naročila male vrednosti in neposredna naročila – kako zagotoviti zakonitost in učinkovitost?
  • Potni nalogi (dileme iz prakse)
  • Nasveti za Saop uporabnike (Obračun plač, Kadrovska evidenca, Dvostavno knjigovodstvo itd.)

Poleg Saop strokovnjakov bodo z nami Štefka Korade Purg, Nina Scortegagna Kavčnik, Fenja Borštnar in Maja Prebil.

Tudi tokrat pripravljamo pester spremljevalni program, povezan z znamenitostmi lokalnega okolja. Po predavanjih si bomo ogledali Hmeljarski muzej, kjer boste spoznali bogato zgodovino hmeljarstva v Sloveniji, dogodek pa zaokrožili s prijetnim druženjem in degustacijo.

Program

8.30 - 9.00

Registracija in druženje ob kavi

9.00 - 9.30

Uvodni pozdrav

mojCenter – nov sistem za obdelavo vhodne pošte

  • Nastavitve
  • Obdelava prejetih pošiljk
  • Vnos prejetih računov
  • Odobravanje in zavračanje pošiljk, prejetih računov in ostalih dokumentov
Petra Šinigoj

Petra Šinigoj
Direktorica Seyfor Adriatic

Matija Ščuka

Matija Ščuka
Produktni vodja

Dvorana 1: Plače in kadri

9.30 - 10.15

Pogoste dileme glede določanja plače po ZSTSPJS

Zakon o skupnih temeljih sistema plač v javnem sektorju je podrobno uredil tudi določitev plače oziroma uvrstitev v plačni razred ob zaposlitvi v javnem sektorju kot tudi ob premestitvi oziroma sklenitvi pogodbe o zaposlitvi v javnem sektorju. Osnovno pravilo je, da se javni uslužbenec uvrsti v izhodiščni plačni razred delovnega mesta oziroma naziva, pri tem pa zakon določa tudi uvrščanje v plačne razrede v primeru, ko pogodbo o zaposlitvi sklepa javni uslužbenec, ki je v javnem sektorju že dosegel določeno število napredovanj. Prav tako pa zakon ureja možnosti višje uvrstitve v plačni razred ob izpolnjevanju določenih pogojev, pri čemer je treba možnosti višje uvrstitve natančno poznati, da bo izvedena pravilno.

V okviru predavanja bodo pojasnjene pogoste dileme glede določanja plačnega razreda, ki se pojavljajo v praksi pri: 

  • Določitvi plače ob zaposlitvi in uporabi 22. člena ZSTSPJS
  • Uvrstitvi v plačni razred ob premestitvi oziroma sklenitvi pogodbe o zaposlitvi za delovno mesto v istem ali nižjem tarifnem razredu
  • Uvrstitvi v plačni razred ob premestitvi oziroma sklenitvi pogodbe o zaposlitvi za delovno mesto v višjem tarifnem razredu
  • Uvrstitvi v plačni razred ob napredovanju v naziv
Štefka Korade Purg

Štefka Korade Purg
Strokovnjakinja za plačni sistem javnega sektorja

10.15 - 10.30

Odmor za kavo

10.30 - 11.30

Napredovanje v plačni razred – kaj morate preveriti in urediti do 1. junija?

Skladno z ZSTSPJS javni uslužbenci tudi po prehodu v nov plačni sistem napredujejo v plačne razrede, in sicer napredujejo po poteku časovnega obdobja, določenega za napredovanje, za en plačni razred. Ob doseganju delovnih rezultatov pod ali nad pričakovanji pa je možno zadržano napredovanje oziroma pospešeno napredovanje za dva plačna razreda skladno s kriteriji, ki jih določa zakon.

Pogoji za napredovanje bodo za nekatere zaposlene lahko izpolnjeni že 1. junija, zato si bomo podrobneje pogledali preverjanje izpolnjevanja pogojev:

  • Prehodna določba ZSTSPJS glede napredovalnega obdobja
  • Ureditev napredovanja v višji plačni razred
  • Časovno obdobje za napredovanje
  • Pospešeno in zadržano napredovanje
  • Posebnosti glede napredovanja ob uporabi 22. člena ZSTSPJS
Štefka Korade Purg

Štefka Korade Purg
Strokovnjakinja za plačni sistem javnega sektorja

11.30 - 12.45

Odmor za kosilo

12.45 - 13.40

Saop – novosti v Obračunu plač in Kadrovski evidenci

  • Nov pripomoček za prevedbo plač po 1. 1. 2025:
    • Zaposlitev novega zaposlenega – prikaz postopkov (vnos v šifrant, izvedba prevedbe, prenos v osnove zaposlenih)
  • Vzporedni obračuni (kako postopati v primeru napak pri prevedbi ali v primeru napak kot posledice ročnih vnosov)
  • ISPAP poročanje: novi podatki v šifrantu zaposlenih, ki vplivajo na pravilno poročanje
  • Obrazložitev nove plačilne liste s poudarkom na osnovi za nadomestila
  • Prikaz novih analiz v modulih Obračun plač zaposlenih in Kadrovska evidenca v povezavi z novim plačnim sistemov v JS
    • Analiza obračunanih osnov zaposlenih
    • Analiza delovnih mest za javni sektor
  • Kadrovska evidenca »onboarding«
Martina Peric

Martina Peric
Svetovalka za Saop Plače in Kadrovsko evidenco

Tina Pelicon

Tina Pelicon
Prodajna svetovalka za program Saop

Dvorana 2: Knjigovodstvo

9.30 - 10.15

Knjiženje zahtevnejših poslovnih dogodkov v javnih zavodih

Pogledali bomo kako se pri določenih uporabnikih EKN priznavajo opredmetena osnovna sredstva, kaj se všteva v nabavno vrednost, kako se priznava naknadna vlaganja v osnovna sredstva, kako obravnava osnovna sredstva in drobni inventar do 500 evrov nabavne vrednosti, kako se obračunava in knjiži amortizacija ter odpisi osnovnih sredstev in uskladitev sredstev z ustanoviteljem.

Na praktičnih primerih in prikazih knjiženj bomo pogledali kako se knjižijo taki dogodki in odgovorili na vaša morebitna vprašanja.

Fenja Borštnar

Fenja Borštnar
Računovodkinja, specialistka za javni sektor

10.15 - 10.30

Odmor za kavo

10.30 - 11.30

Uporabni nasveti in novosti v Saop Knjigovodstvu

  • Knjiženje osnovnih sredstev in drobnega inventarja skozi PRAC
  • Knjiženje nabave/odpisov drobnega inventarja
  • Viri financiranja v osnovnih sredstvih
  • Shranjevanje dokumentov, prilog znotraj modulov DK, PP, DDV
  • Prejeti računi po plačani realizaciji
  • Prenovljeni prejeti računi
  • Potrjevanje dokumentov
Marko Vučko

Marko Vučko
Svetovalec za program Saop (področje Knjigovodstva)

Tina Pelicon

Tina Pelicon
Prodajna svetovalka za program Saop

11.30 - 12.45

Odmor za kosilo

12.45 - 13.40

Novosti sistemov mojINFO in mojaMALICA

mojINFO zaposleni

  • Evidenca prisotnosti – prikaz vnosa in urejanja dogodka
  • Prijava odsotnosti – vnos odsotnosti (koriščenje ur in dopust)
  • Potni nalogi - prikaz celotnega postopka od odpiranja do zaključevanja (s potrjevanjem)
  • Prikaz kadrovske dokumentacije

mojINFO vodja

  • Evidenca prisotnosti – urejanje ur zaposlenih in obdelava viška ur
  • Potrjevanje odsotnosti zaposlenih (vpogled v letošnji in neizkoriščen stari dopust)
  • Potrjevanje potnih nalogov in drugih dokumentov
  • Nove funkcionalnosti: Potni nalogi

mojaMALICA novosti

  • mojaMALICA in najava prehrane za novo šolsko leto

webVrtec - nova aplikacija

  • najava odsotnosti otroka iz vrtca
Monika Klemenčič

Monika Klemenčič
Svetovalka za program Saop (področje Plače)

Brigita Tomažič

Brigita Tomažič
Vodja prodaje sistemov Saop, Opal in Saop Proizvodnja

Dvorana 3: Poslovni sekretarji

9.30 - 10.15

Nabavne pogodbe

Proračunski uporabniki so dolžni poročati o plačilih po pogodbah, sklenjenimi z dobavitelji. Pri tem pa je treba paziti na nekaj posebnosti (posamezna naročila morajo biti vezana na določeno pogodbo itd.). 

V okviru predavanja bodo pojasnjene naslednje vsebine:

  • Šifrant pogodb iz UJP
  • Vpis artiklov na nabavne pogodbe
  • Naročanje le po eni nabavni pogodbi
  • Analiza nabavnih pogodb 
Marjan Obreza

Marjan Obreza
Svetovalec za program Saop (področje trgovine in proizvodnje)

10.15 - 10.30

Odmor za kavo

10.30 -11.30

Javno naročanje: naročila male vrednosti in neposredna naročila – kako zagotoviti zakonitost in učinkovitost

Predavanje bo osredotočeno na ključne vidike javnega naročanja s poudarkom na naročilih male vrednosti in evidenčnih naročilih. Predavateljica bo predstavila veljavni pravni okvir, postopke in pristope, ki zagotavljajo zakonitost in učinkovitost v praksi. S praktičnimi primeri in analizami tveganj bodo udeleženci pridobili vpogled v optimalno izvedbo postopkov, kar bo prispevalo k izboljšanju notranje kontrole in finančne učinkovitosti v računovodskih praksah. Predavanje bo tako opolnomočilo računovodje z orodji in znanjem za učinkovito in transparentno upravljanje naročil v javnem sektorju.

Saop - poročanje o plačilih JS
Brigita Tomažič, Seyfor

  • Predstavitev pripomočka
Maja Prebil

Maja Prebil
Odvetnica pri Potočnik in Prebil d.o.o.

11.30-12.45

Odmor za kosilo

12.45 - 13.40

Službene poti - dileme iz prakse

  • Potni nalog kot računovodska in delovnopravna listina
  • Obračun dnevnic
  • Obračun stroškov
  • Efektivni delovni čas na službeni poti
  • Službena pot delavcev, ki delajo s krajšim delovnim časom (invalidi, starši ...)
  • Obračun plače in dodatkov za čas službene poti
Nina Scortegagna Kavčnik

Nina Scortegagna Kavčnik
Pravnica, strokovnjakinja za delovno pravno zakonodajo

13.40 - 14.10

Zdravilni zvoki in Notranji smeh

Zdravilni zvoki tradicionalne kitajske medicine preobražajo negativna čustva, sproščajo telo, prečiščujejo notranje organe in krepijo imunski sistem. Stari modreci so verjeli, da lahko ta tehnika premaga vsako težavo in bolezen, saj organi shranjujejo čustva, možgani pa odziv nanje.

Z izvajanjem šestih zdravilnih zvokov odstranjujemo čustvene blokade in omogočamo telesu, da se začne celostno zdraviti. Na koncu se posvetimo tudi meditaciji Notranji smehljaj, ki pomaga preoblikovati negativna čustva v pozitivna, sprošča napetosti ter povečuje vitalno energijo.

S to starodavno tehniko ponovno vzpostavimo stik s svojim telesom in duhom ter se uskladimo s svojo notranjo harmonijo.

Monika Radič

Monika Radič
Mednarodno certificirana vaditeljica in terapevtka

14.30 - 16.30

Druženje po zaključku konferenčnega dela (ogled Hmeljarskega muzeja in degustacija)

Obiskali bomo Hmeljarski muzej v Žalcu, ki je edinstvena kulturna in turistična znamenitost ter predstavlja bogato tradicijo hmeljarstva v Savinjski dolini. Muzej se nahaja v prenovljenem objektu nekdanje sušilnice hmelja in ponuja vpogled v razvoj hmeljarstva, ki je močno zaznamovalo regijo. Ogled bomo zaokrožili z druženjem ob degustaciji lokalnih dobrot.

 

Dnevni red v PDF obliki

Prijava in cene

Redna cena

290 € + DDV

2. oseba: 270 € + DDV
3. oseba: 220 € + DDV

Ugodnosti za dodatne osebe veljajo ob prijavi več oseb iz iste organizacije. Redna cena velja po 28. 2. 2025.

Early bird do 28. 2. 2025: 240 € + DDV, 2. oseba 220 € + DDV in
3. oseba 160 € + DDV.

Cena vključuje:

  • udeležbo na konferenci
  • strokovna gradiva za vsa predavanja
  • pogostitev
  • vodeni ogled Hmeljarskega muzeja in degustacijo
  • drobno pozornost (darilce)
  • avtobusni prevoz na dogodek
  • potrdilo o udeležbi

Prijava na Pomladno konferenco 2025